Pomoc

FAQ - masz problem? zapoznaj się z naszą bazą najczęstszych pytań.

 Sprawdź naszą bazę pytań FAQ.



Rejestracja i logowanie (3)

  • Dlaczego muszę podawać nr telefonu komórkowego przy rejestracji?

    Podanie numeru telefonu jest niezbędne do aktywacji konta w serwisie Drukarnia Kserkop. Każdy nowo zarejestrowany użytkownik otrzymuje 30% rabatu na pierwsze zamówienie. Jednostkowy numer telefonu komórkowego to zabezpieczenie i jednocześnie weryfikacja, która ma na celu zapobiegać nadużywaniu tej promocji.

  • Jak mogę odzyskać moje hasło?

    Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, kliknij w panelu logowania „Przypomnij hasło”. Podaj swój e-mail, którego użyłeś do rejestracji. Zostanie wysłana automatyczna wiadomość na Twojego maila. Postępuj według dalszych instrukcji.

  • Dlaczego nie mogę użyć dwa razy tego samego numeru telefonu komórkowego do rejestracji?

    Weryfikacja numeru telefonu jest potrzebna do aktywacji konta w serwisie Drukarnia Kserkop. Każdy nowo zarejestrowany użytkownik otrzymuje 30% rabatu na pierwsze zamówienie. Jednostkowy numer telefonu komórkowego to zabezpieczenie i jednocześnie weryfikacja, która ma na celu zapobiegać nadużywaniu tej promocji.

Oferta Drukarni Kserkop (4)

  • Jak mogę zamówić wzornik papierów dostępnych w Drukarni Kserkop?

    Wzornik papieru można zamówić w zakładce wzornik na stronie głównej Drukarni Kserkop. Kliknij w przycisk „zamów wzornik”, by dodać go do swojego koszyka. Wzornik papierów jest płatny i kosztuje 30 zł netto. 

  • W ofercie nie ma interesującego mnie produktu. Czy mogę zamówić produkt niestandardowy?

    Jeśli w ofercie nie znalazłeś produktu, który chciałbyś zamówić, skorzystaj z opcji „produkt niestandardowy”. Jeśli Twoje zamówienie jest kilkuetapowe i skomplikowane, skonsultuj się z Biurem Obsługi Klienta. Nasz Zespół z pewnością zaproponuje satysfakcjonujące rozwiązanie. 

  • Co to jest multiloft?

    Multiloft to technologia papieru, która umożliwia łączenie kilku warstw bez klejenia na mokro, dzięki czemu uzyskuje się twarde podłoże oraz efekt kolorowych przekładek widocznych na krawędziach. Dwie warstwy papieru powleczone klejem kontaktowym łączy się z papierem barwionym w masie. Dostępnych jest 14 kolorów papierów barwionych stosowanych jako przekładki. 

  • Nie znalazłem interesującego mnie papieru. Czy istnieje możliwość sprowadzenia papieru?

    Tak, w niektórych przypadkach istnieje możliwość domówienia papieru na życzenie Klienta lub dostarczenie własnego, jeśli jest to podłoże dedykowane do druku w technologii HP Indigo. W celu  omówienia szczegółów należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta:
                    e-mail: bok@drukarniacyfrowa.com.pl
                    tel: +48 12 632 02 54

Przygotowanie plików (4)

  • Czy mogę korzystać z innych szablonów?

    Zalecamy korzystanie tylko z szablonów dostępnych na stronie Drukarnia Kserkop. Inne mogą nie być zgodne z naszymi normami, a pliki przygotowane według nich mogą zostać odrzucone w trakcie procesu weryfikacji. 

  • Czy spady i marginesy bezpieczeństwa są potrzebne w projekcie?

    Tak. Spady są niezbędnym elementem w projekcie – należy uwzględnić dodatkowy obszar w pliku z wyciągniętą grafiką (jeśli grafika i zdjęcia mają zostać przycięte do krawędzi). Spady oznaczone są w szablonach.
    W plikach należy również uwzględnić margines bezpieczeństwa, co oznacza umieszczenie co najmniej 5 mm od krawędzi formatu netto wszystkich napisów lub innych elementów, jeśli chcemy, aby nie zostały one przypadkowo ścięte. Więcej w zakładce pomoc > jak przygotować pliki?

  • Czy muszę korzystać z szablonów dostępnych w serwisie Drukarnia Kserkop?

    Można przygotować plik bez używania szablonów, jednak należy zapoznać się wcześniej z instrukcją. Aby uniknąć jednak ewentualnych błędów, zalecamy korzystanie z szablonów przygotowanych specjalnie pod specyfikację danych produktów. Po wybraniu produktu oraz jego specyfikacji w panelu po prawej stronie w konfiguratorze generuje się link do pobrania odpowiedniego szablonu. Szablony przygotowane są w programach Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign oraz CorelDraw. W pakiecie szablonów znajduje się również przykład zastosowania szablonu na projekcie. 

  • W jakim formacie mogę zapisać pliki?

    Pliki do druku przyjmujemy wyłącznie w formacie pdf. Nie akceptujemy plików otwartych. Więcej o poprawnym przygotowaniu plików w zakładce pomoc > jak przygotować pliki?

Koszyk, wysyłka i płatność (3)

  • Jak użyć kodu rabatowego na start?

    Kod rabatowy na start o wartości 30% możesz wykorzystać na dowolne zamówienie w systemie. Jest to kod jednokrotnego użytku, który każdy nowo zarejestrowany użytkownik otrzymuje mailem przy rejestracji po aktywacji swojego konta. Aby skorzystać z rabatu, zaloguj się, wybierz produkt i dodaj go do Koszyka. Następnie wpisz numer swojego kodu przy zamówieniu w Koszyku w polu „Kod rabatowy” i zatwierdź. Cena zamówienia powinna zostać pomniejszona o 30%. Jeśli występują problemy z użyciem kodu rabatowego, skonsultuj się z Biurem Obsługi Klienta:
                    e-mail: bok@drukarniacyfrowa.com.pl
                    tel: +48 12 632 02 54

  • Moje pliki zostały zaakceptowane. Czy to oznacza, że moje zamówienie jest realizowane?

    Jeśli weryfikacja plików przebiegła pozytywnie, kolejnym krokiem jest dokonanie płatności. Zamówienie zacznie być realizowane w momencie dokonania przez Klienta płatności lub wybrania sposobu płatności. W Panelu Klienta w zakładce „Zamówienia” wybierz zamówienie, do którego pliki zostały zaakceptowane, i kliknij w przycisk „Przejdź do płatności”.

  • Kiedy należy zapłacić za zamówienie?

    Płatność za zamówienie powinna zostać dokonana po akceptacji plików do druku. Jeśli status Twojego zamówienia to „pliki zaakceptowane”, możesz przejść do płatności bezpośrednio z Panelu Klienta lub poprzez link w mailu, który otrzymasz po zmianie statusu zamówienia. Zamówienie przekazywane jest do realizacji dopiero po dokonaniu lub wybraniu sposobu płatności. 

Panel Klienta (4)

  • Gdzie mogę pobrać faktury?

    Faktury można pobierać w Panelu Klienta w zakładce „Zamówienia”. Opcja ta jest dostępna po dokonaniu płatności za zamówienie.

  • Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

    Status zamówienia można sprawdzić w Panelu Klienta w zakładce „Zamówienia”. Każde zrealizowane i wysłane zamówienie po 7 dniach przechodzi automatycznie do zakładki „Historia zamówień”. Zachęcamy do śledzenia statusu zamówienia - o najważniejszych etapach będziesz poinformowany mailowo.

  • Jak mogę zmienić moje dane osobowe?

    Dane osobowe można zmienić lub uzupełnić w Panelu Klienta w zakładce „Moje dane”. W celu polepszenia naszych usług uprzejmie prosimy o uzupełnienie formularza poprawnymi danymi.

  • Jakie warunki muszę spełnić, żeby dołączyć do programu lojalnościowego?

    Aby dołączyć do programu lojalnościowego i otrzymać stały rabat w serwisie Drukarnia Kserkop, należy przesłać dokumenty rejestrowe firmy (wpis do EDG/KRS) na adres: bok@drukarniacyfrowa.com.pl. Nasz Zespół skontaktuje się z Tobą i zaproponuje Ci dogodne warunki współpracy. 

Składanie zamówień (3)

  • Czy muszę mieć konto, aby składać zamówienia?

    Tak. Aby złożyć zamówienie, należy najpierw zarejestrować się w serwisie oraz zalogować na konto. Jednak jeśli chcesz tylko wycenić wybrany produkt, możesz korzystać z kalkulatora bez logowania. 

  • Czy mogę anulować zamówienie?

    Zamówienie dodane do Koszyka można usunąć za pomocą czerwonego krzyżyka. Zamówienie można anulować tylko przed dokonaniem płatności. 

  • Kiedy moje zamówienie jest realizowane?

    Zamówienie jest realizowane po dokonaniu płatności lub wybraniu sposobu płatności. Po przejściu przez ten etap otrzymasz maila z informacją, że Twoje zamówienie zostało przekazane do realizacji. 

Wgrywanie i weryfikacja plików (3)

  • Dlaczego nie mogę wgrać plików?

    Jeśli występuje problem z wgraniem plików, sprawdź, czy spełniają one wymagania formatowe (pdf., zip., rar.). Jeśli wciąż nie możesz wgrać plików, spróbuj przesłać je za pomocą linku lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i poinformuj o problemie:
                    e-mail: bok@drukarniacyfrowa.com.pl
                    tel: +48 12 632 02 54

  • Dlaczego moje pliki zostały odrzucone?

    Jeśli Twoje pliki nie przeszły pozytywnie etapu weryfikacji, otrzymasz maila z informacją z Biura Obsługi Klienta. Przeczytaj komentarz i dowiedz się, co spowodowało, że Twoje pliki zostały odrzucone. Zapoznaj się z instrukcją przygotowania plików do druku dostępną w zakładce pomoc > jak przygotować pliki? oraz skorzystaj z szablonów dostępnych na stronie. Upewnij się też, że pliki pasują do specyfikacji produktu i zamówienia. Jeśli wystąpią kolejne problemy, skonsultuj się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta, a nasz Zespół postara się rozjaśnić Twoje wątpliwości. 

  • Moje pliki zostały odrzucone. Jak mogę wgrać nowe?

    Jeśli Twoje pliki zostały odrzucone, dostaniesz maila z informacją i linkiem do ponownego wgrania poprawnych plików. Link przekieruje cię na stronę, gdzie będziesz mógł wgrać poprawione pliki do swojego zamówienia.

Reklamacje (4)

Czy jesteś pewien?

Twój dotychczas wgrany plik zostanie usunięty, akcji nie będzie można cofnąć. Czy chcesz usunać dotychczasowy plik?

Czy jesteś pewien?

Wprowadzone dane do formularza zostaną bezpowrotnie utracone.

Potwierdzenie

Wiadomość została pomyślnie wysłana